Tuesday, November 30, 2010

aku sedih ade korang kesah

sorry entry kali ni bunyi sedikit kemarahan,bengang and sedih.
sekarang ni aku sakit migrain,gusi bengkak sebab kuman,selera makan
kurang and muka aku da macam ikan buntal tapi kat belah kiri jela.

rimas dengan keadaan kat rumah x habis habis nak gadoh pasal atuk
aku yang sakit kat hospital.masing masing xnk settle dengan cara baik.
rimas aku.

mama pulak xhabis habis buat hal.aku kecewa dengan ape yang die
cakap kat makcik aku.grrrrr
dia cakap nanti bile dia da tue mesti aku hanta die kat rumah orang tua
asal pulak dia cakap macam tu.
kecewa aku dengar.

ape yang dia da buat dengan hidup aku dahulu semua aku da maafkan
tapi dia,tak pernah nak mendoakan atau mengharapkan yang baik baik tuk aku

nenek seorang saja yang memahami aku.

nenek pernah cakap kat aku
kau susah,kau sakit,siapa yang datang lawat kau,
tanye pasal keadaan kau,kau susah siape yang tolong kau,
kau sedih siapa yang ceria kan kau atau jadi pendengar setia masalah kau.
kawan?
seribu dalam satu la mira.

No comments: