Thursday, October 14, 2010

shopping

tadi aku pergi jumpa mama.
memang sakan la aku shopping.
aku beli...

  • color kuku 2 kuning dan merah,cuticle oil dan top coat.dapat free handbag polka dot skali
  • barang barang make up 
  • purse
  • selipar


okay kali ni aku da bertukar jenama barang make up aku.
jename dari japan.
barang barang dia memang superb ade mascara die tu bole buatkan bulu mata aku ni jadi
panjang siot.xyah pki bulu mate palsu lg.haha
then klu pegang bulu mata lembut je,x mcm mascara mascara yg lain keras je.
semua cosmetic dia memang natural gilew.mke pon jadi lembut je.haha
tapi mahal la.benda da best mesti mahal.tapi bg aku berpatutan la
mascara dalam harga 100++
lipgloss die bole jadi blusher jugak.

ok la.aku nk chaw.nk g makan char kuew tiaw

bye
night
take care
love you

No comments: