Monday, October 18, 2010

perkara pertama menunggu

okay hari ni aku pergi hantar baju kimono aku tu dekat BTR ( bandar tun razak )
dapat la duit yaww.
then sampai dekat jln bertentangan dengan PGRM tu kereta plak
rosak tengah tengah jalan.haishhh.nasib baik boleh start kereta tu.pergi cari
stesen minyak terdekat tengok keadaan kereta memang da nazak da berasap da
da siap betulkan.ape lagi isi minyak la.lepas tu kereta langsung xle start sebab ape tahh
susah aku nak cerita kat blog ni.dipendekkan cerita kereta tu dah nak meletup da.

back to the title diatas perkara pertama tunggu

  • tunggu orang baiki kereta tu datang nk baiki kereta kitorang tu
  • tunggu pulak lori yang tarik kereta tu
  • tunggu pulak kawan kitorang ambik
itulah kejadian aku dengan kereta yang rosak.
tunggu tunggu dan tunggu.
dah la aku xske menunggu sebab nanti nyamuk mesti sibuk nak gigit aku
kulit aku sensitif kott.
nanti nyamuk gigit meninggalkan kesan,kulit aku tu jadi bintat bintat bak kate kawan
kawan aku yang da tengok.

okay la sampai sini je yaww

bye
night
take care
love you

No comments: