Wednesday, October 6, 2010

blah blah blah blah

ke klcc untuk bayar bil.lepas tu aku date sebentar ahahaha best kott
dah lame tak berdua.thanks to abg ( zainal ariff ehsan ) sebab bagi
kami sikit masa untuk date.dalam pukul 1.30 teman capix main
skate.mood hari ni plak pakai baju kurung haha.
sebelum die main skate.die ada buat aku gelak.gila babi punye gelak
sampai sakit perut aku.
okay back to the entry blah blah blah blah
time petang tu kan hujan so kami pergi ke dome sebab diorang nak hisap
rokok.then ramai giler orang orang annoying.
so bile aku nampak orang orang annoying ni mesti aku akan cakap
blah blah blah blah bak kata artis favourite aku kesha
ada la sorang hamba allah ni die pandang aku macam
aku ni buruk sangat di mate die owhh
yelah aku kan pakai baju kurung dengan selipar jea.
mesti die ingat aku budak kampung haha
die jeling kat aku.aku ape lagi la. jeling balik
then aku mengumpat or mengutuk pasal die
dekat super husband aku.haha

okay la setakat ni je aku boleh update.
bye
night
love you

No comments: