Monday, September 20, 2010

moment PORT DICKSON

kitorang pade mulenya xjadi nk g PD sebab rumah member kitorang ( OZEK )
kena masuk pencuri.then,lastly tibe tibe they call and said jadi pergi
pulak.that time pulak i wanna shopping then i have to cancel it
sempat beli sepasang wedges je semuanya pasal terkejar 
kejar mase.da sampai je rumah aku siap siap menunggu kedatangan
mereka semua.dari petang sampai la malam memang aku sampai 
tertido menunggu kat rumah super husband aku tu.haha
okay kami naik 1 van,2 kereta kott.entah aku ni nyayuk sikit
yang aku naik van.haha
sampai sampai je dekat PD.
tempat kami nak berpicnik tu a little bit scary owhh.
we can said on that time.
sebab kena jage mulut kan.
so we can said that place like tutttt.haha
firstly we came so much of red ants besar besar kott
+kesan gigitan semut api tu ade lagi dekat kaki aku ni.
lain mcm owhh.eiii
pasang khemah.
bentang tika.
masak maggie.
barbeque.
jumpe binatang pelik.
khemah ade 3.
tika 1.
gitar 2.
one night tu memang aku xtido.
melayan jackass family.
pagi pagi bute dalam kowl 5 kott
berjalan jalan mencari ketam.
tapi yang kami dapat anak anak ketam,benda yang berlampu
biru , yg mcm cacing tp sgt panjang dan jelly fish
dalam kowl 7 pagi kami semua pergi ke laut tu.hee
pastu dlm kowl 9 something tibe tibe ade angin ribut semacam
betul..wa xde tipu.haha
da keadaan mcm tu.
kami semua chaww.

ok la sampai sini je aku boleh type.
bye
night
love u
selamat hari raye


No comments: