Tuesday, September 14, 2010

minggu berjalan

raye pertama
duduk rumah kott.aku pon lupe.

raye kedue
lepas super husband and the geng sampai uma aku
kami pergi beraye lepas satu satu buah rumah.
mule mule pergi rumah adi kot dekat ampang jaye.
pastu ke rumah faka jugak dekat ampang jaye
pastu ke rumah adha dekat keramat\
then aku x ingat la..
haha sorry aku ni pelupe
sikit sebab aku ni melatah.
melatah punye side effect nanti jd pelupe.
aik?betul ke ape yang aku tulis ni.haha bantai jela
pandai pandai la korang paham.
aku baru ingat aku g genting :)
ishh nyayuk betul aku ni.haha

raye ketiga
pergi beli wedges then pergi PORT DICKSON.haha
ade family jackass.
aku,super husband,ehsan,tajul,nemie
,ebal,qayyum,madu,kak anis,pali dan selebih nye aku lupe
kalau ade yang aku xlist name kat sini
best gler kat PD tu walaupon tempat kami berpicnik
tu agak scary.

raye keempat
pagi dlm kowl 10 kowt otw nk blk KL dr PD.
kitorg blk awl sebab angin da mcm nk ribut taufan.serious
then masing masing blk uma.
dalam kereta baru aku tido.
then g tgk wayang dekat wangsa walk
cite yang agak membosan kan

itu la aktiviti aku.
ade certain part yang aku lpe.
aku cite mne yang aku ingat je.hee
esok aku nak shopping :)

ok la.nak chaww
bye
take care
love you
selamat hari raye maaf zahir       

No comments: