Sunday, September 26, 2010

malam yang aneh

sabtu=25 october 2010


  • keluar ke klcc pergi jumpa customer super husband.super husband 
saye shoot gadis.

  • then aku plak ade reunion kat klcc yang aku rase macam hampeh,

sebab kejap gilew kott.aku samapai je diorang kate dak dak pompuan da balik.
haihhh x puas hati betul la.aku rase macam nak organize lagi je tapi akhir tahun ni la.


  • malam plak g pav tengok wayang.wayang start kowl 10.30.aku tengok the legend

of the guardian.

  • then lepas tu g lepak dekat nz garden terus gerak g cari hantu la.

aku dalam kereta je da xsedap hati.aku senyap je sepanjang perjalanan tu.
firstly aku xtaw pon diorang otw nak g cari hantu.sampai destinasi je aku da
fuck la korang ni.adoiii.dah la mate aku ni boleh nampak benda haram tu.
baru je jejak aku da nampak wane putih dekat hutan tu,aku buat xtaw je.
ade plak anjing anjing liar berkeliaran datang kejar kitorang.
ape lagi lari lintang pukang la masuk kereta.dalam kereta aku nampak
benda haram ( hantu ) tu kat belakang kereta.tibe tibe je pintu sebelah
aku terbukak.serious aku terkejut sebab aku tutup pintu tadi kuat kott.
then aku tutup skali lagi then aku tanye tuan punye kereta.
eh,weyh pintu kau belah aku ni xketat erk?
die cakap eh,xla.kenape?
aku cakap xde pape.
selepas kejadian tu pergi dataran plak.lepak kejap.
dekat dataran pon kena kejar lagi siot je benda haram (hantu )
aku xnak cite panjang panjang owh.
aku sampai uma lepas subuh sebab benda haram ( hantu )
da xde.sampai uma je aku bukak cerita yang mengaji tu
aku bukak kuat kuat.takott nanti kang aku yang kena
histeria.then badan aku rase lega sikit.baru nyeyak tido aku.
serious malam tu malam yang rare.

No comments: