Wednesday, September 1, 2010

kimono

photoshoot seperti yang dirancang berjaya akhirnye.yeahhhh
semase otw nak ke photoshoot tu,aku bad mood sikit.
biase la tu period kan.agak lame jugak la aku tacing.
pastu super husband try memujuk aku dalam kereta.
mule mule moody jugak pastu okay sudah :)
then aku menagis sepuas puas hati aku.
entah aku rase aku perlu menagis time tu.
kalau tak entah ape lagi yang aku mengamuk.
sorry tu everyone lagi lagi dengan super husband,
dinda dan abang.aku terkasar dengan korang.
tempat shoot arini ulu yam dan taman layang layang ( kepong )
dekat ulu yam tu shoot dak dak laki
super husband,abg dan wais
muke mereka kena conteng mase shoot tu.hee
tapi super husband saye comel sangat owh.
biase la saye yang conteng muke die kan. :)
pastu bergerak ke taman layang layang sebab hujan.
dekat taman layang layang tu aku dan dinda beraksi.
aku tema kimono
dan dinda emo peewitt :)
first time aku mekap tebal siott sebab theme aku kimono kan.
muke aku lain owhh

gambar gambar mase shoot ni nanti aku bagi korang tengok okay
jangan risau
ade punyee

okayla aku nak chaw
bye
night 
love you reader
take care
selamat hari raye

No comments: