Friday, September 17, 2010

ciri ciri blog yang aku fuck.haha

berdasarkan entry blog ni hari ni

  • jangan type panjang sangat love story
 or tangkap leleh sangat membuatkan aku
meluat nak bace.macam orang lain xdew
love story plak.haha

  • please don't admit that you are smoker,
addicted to drunk,clubbing,love sex,lesbian or anything.
for me if you are like that please don't mention
in blog okay.i hate it.if you are really social 
teenager please just keep it don't type it on blog.
very annoyying you know.

  • please don't type to much annoyying words.
yeahh aku taww tu hak korang nak tulis ape je kat blog masing
masing tapi ciri ciri di atas membuatkan bile aku bace blog
korang tu aku akan cakap kat depan skrin lappy aku ni.

  • fuck!!jiwang giler.dahh aku xnak
bace.jiwang sangat.pastu aku follow
then aku close tab.haha

  • kalau korang mengaku or
type yang mcm having sex,i'm a lesbian,
this is my lesbo,i'm a smoker,tadi aku baru
smoke,kaki clubbing or seumpama
dengan nya.aku akan ckp.hahahaha
budak budak baru nak up.
budak x matang.aku 
pon dulu sosial jugak
xde la nak kecoh 1 dunia 
cyber ni.haha.kesian dgn
kau la weyhh.haha
aku follow then close 
tab sambil gelak gelak.
yelahh budak hott.
hahahaha


entry hari ni tibe tibe 
plak aku ade idea nak type.haha
ni xde kena mengena dengan 
sesiape pon same ade 
yang hidup atau yang 
mati.
ni cume aku bgtaw ciri
ciri blog yang aku kurang 
minat nak bace.
hee


bye
night
take care
love u
selamat hari raye

No comments: