Friday, August 20, 2010

perbualan aku,nenek dan atok

lepas aku balik dari keluar..

nenek: ko da beli ape yang aku suruh tu?


aku:amira xbeli pon.amira x g mne2 pon.


atuk:ko apesal muke cebek jea macam baby.


aku:hah?cebek?mne ade..biase jea.


nenek:gadoh dengan capix la tu.semalam pon same gak.


aku terus masuk bilik dan melalak-lalak.pasal ape aku melalak korang xperlu taw.
aku malas nak ingat,benda da lepas.
da puas melalak aku terus tido,bangon kowl 7

atok:oit anak dare,bangon..ko puase x?


aku:puase la.alaa lagi bpe minit jea.


nenek:dah2 jangan memekak orang tu penat menangis tadi.biarla die.taw2 la die bile nak berbuke.


mase berbuka plak.

atok:ko diet ke mira?


aku:mne ade amira xde selera la.


atok:makan pon main2.cukup ke nasi tu?da macam nasi kucing aku tengok.


aku:cukup la..


nenek:korang ni memekak je dari tadi.dah2 jangan usik mira tu.


atok:tengok tu.dah la makan sikit pastu muke cebek lagi.


aku:atok ni makan jela.


pastu aku masuk bilik dan online.

tu jela yang aku patot tulis.

bye
night
take care
selamat berpuase

No comments: