Sunday, August 15, 2010

kejap2 nangis,kejap2 senyum

aku nangis sebab.............. entah la.my super husband said maybe words tu bukan tuk aku,
tapi maybe tuk orang lain.hopefully that words not for me.aku tersentap gilew bile
bace words tu dekat blog die.aku jahat sangat ke weyhhh...
kalau xsuke aku cakap jea.senang.aku taw aku ni jahat.
mulut aku ni jahat.sikap aku xsebaik cm kau.
aku rasa aku x patut berkawan dengan orang yg cepat sensitif ni..
bella..aku perlukan ko..
nad...aku perlukan ko...
hanya kawan2 lame aku yang paham aku ni cmne.

aku happy sebab..............kak bella da x benci aku lagi.aku pon memang xpernah benci die.
sebab die aku pernah rase kasih sayang seorang kakak mcm mane.bahagia sangat
mase die jadi kakak angkat aku.yela aku ni kan anak tunggal.
sebab ape die benci aku dulu tu korang xperlu taw la.pokok nye semua sebab salah faham.

ni perbualan kami.


Bella
hai
3:15amMe
hye kakak <3<3
hahaha
x on ym?
Bella
x
kang on ym fb na lyn
ym na lyn
penat
HAHA
myra
3:17amMe
owh..
myra tgh rimas dgn hingus ni
grrr
3:18amBella
laaa
flu ke
sian
cendoi
HAHAH
3:23amMe
yup2.
akak r sedut kn.bole
hahaha
3:23amBella
eyerrr
AHHAHA
apala myra neh
xsenonoh
swoh bf sedot kan
baru romentik
HAHHAA
myra
myra
akk na ckp sometink nih
3:24amMe
nk ckp ape
cm suspen jea
3:24amBella
tadepelah
Bella
tadepelah
3:25amMe
aik?
knp?
3:25amBella
sgn
HAHAHHA
myra ktmna?
3:25amMe
kt umah knp
3:26amBella
ouh
tade pe
3:26amMe
knp?
akak ni
3:27amBella
akk na myra jdik adeq ankat akk balek bole?
huuu
3:28amMe
:D
serious?
3:29amBella
tak lah men2
haihh
3:30amMe
bole jea
akak dulu kan
ehh
xnk ckp lg la
mira da lpe kn da
3:30amBella
ckp lah
ap?
3:31amMe
hal lame la kak.mira da maafkn akak pon
3:31amBella
pasal ap?
Me
dulu kn akak benci dgn mira
3:32amBella
sbb mira ad kak nad
:(
tetiba syok dia pulak jdik kak ankat pasaipa tatau
huhuhuhuhu
3:33amMe
mira ade kt nad lps akak da benci mira
+die byk bg mira semangat time tu
3:33amBella
hmm
dia wat mira stok topup ja
dahla
lupakan jala
sedeh bila egat balek
mcm2
:'(
3:34amMe
stock topup?maksud akak?
3:34amBella
takde pelah
myra flu terok lagik?
3:35amMe
bgtaw jela.nk taw. :)
flu da ok skit.td da mkn ubt
3:36amBella
gud sok plan pi mna pulak?
3:37amMe
pi klcc tmnkn bf.die ade job esk.
pi klcc tmnkn bf.die ade job esk.
knp nk jumpe kea
:)
3:39amBella
amboi
akk kat tpg neh
sok baru blek dmnsra
train pg lak
adoii
me
owh...
blew boleh meet akak lg erk
3:40amBella
kalo sempat jmp kat kl sentral
sok
HAHA
3:41amMe
jauh la...
:(
3:43amBella
sian nya
nnt2 bila2 akk kua aq msg myra k
aq na tydo ni
sok kna mngun awei pg na balek
ok bye adeqku
nite
<3
:)









No comments: