Friday, July 2, 2010

Mengimbau kembali memori manis bersama aqila zainal abidin :)

Aktiviti aku hari ini.
-Pergi pejabat pos hantar brg customer.
-Pergi bank tuk bank in duit kat supplier.
-Date bersame MOHD SHAFIQ MOHD SANI
-Lepak di rumah ZERA
-Tido
-Makan
-On9 ms,fb,tweet and blog



  1. DATE BARSAME MOHD SHAFIQ MOHD SANI
Dekat mcd desa pandan.Kami berborak sangat2 pjg.Dah 2 hari kot x jumpe.Die tunjuk kat aku kaki die yang sakit tu.Scary owh.
       
      2.LEPAK DI RUMAH ZERA

Berborak panjang.Selesaikan masalah antara kami berdue.Dengar gosip.Bergosip.On9 sambil bergosip.
aku lega akhirnya aku dah berterus terang dengan die dengan cara baik.Aku harap kami xde gadoh lagi.
Selesai sorang.Lagi sorang plak x selesai.herm.Aku kurang borak dengan mama zera sebab aku tgk mama die macam tension jea.Takot aku.

        3.ON9 (AQILA ZAINAL ABIDIN MENGIMBAU KEMBALI SAAT MANIS AKU DAN DIE)



SILA BACA :)
THANK YOU
INI AQILA ZAINAL ABIDIN
night.aku nak g kedai mamak nak makan sahur :)esk aku ganti puase

No comments: