Wednesday, July 21, 2010

Happy birthday to you mama :)

Sambut birthday mama yang ke 41.
Yang ade aku,mama,nenek,capix,zera dan uncle endra.Sambut dekat lemongrass t.s
First time aku beli kek mama guna duit aku.
Mama,i'm sorry i didn't make your cupcake.i will make it but a little bit late.
First time jugak mama cakap die terharu sebab first time aku belanje die :)
Ade kejadian kelakar.
Mase aku nak beli kek mama tu.aku tanye zera. "u,i nk beli lilin ni bp?". zera "u beli 3 la". aku pon beli 3.
sampai mase mama nak bukak kek nak letak lilin.
mama "aik? 3 jeker?" aku pon pelik la. aku "mama knp?". mama " sepatutnye 4.umur mama kan dah 41"
pastu semua gelakkan aku.Dengan aku pon gelak skali.hahahaha
Dah kenyang dengan asam laksa terbaik pastu makan kek then borak2 jap then bla.
Aku malu sikit mase mama cite mase aku kecik2 dulu mcm mne.hahahaha.
aku sendiri dengar pon nak tergelak.hahaha

Esok aku dengan capix genap 8 bulan bersama :)



No comments: